hai semuanya . selamat datang ke precioustarberry.blogspot.com . selamat menjamu mata. ENJOYYY ~

Tuesday, 25 December 2012

DOWNLOAD - ujian berkomputer lesan memandu


ohh , esya sekarang tengah stadi nak amek ujian berkomputer nii 
fuhh , macam nak amek SPM pulak rasenya 
btw esya dahh lepas dari SPM , 
tinggal nak tunggu result jee , doakan esya yee :)

cuti ni kompem ramai tegah nak amek lesan , 
tak kira laa lesan motor kee lesan kereta 
btw lesan yg lain tak boleh kot , 
kena tunggu 21 baru boleh nak amekk , hehhee 

esya punn salah sorang dari peserta mengambil lesan , hahah :)
nevous sgt , yela lau tak lulus kena ulangg tuu . kena tambah duit lagii --'

jadi hari nii esya nak bagi lahh korangg semua sedikit latihan 
yelahh , ilmu baik lau boleh sebarkan , :)

nii esya dapat dari blogg ---> http://sofyoseob-gurlz.blogspot.com

credit to :sofiyyah a.k.a sofyoseob


orang kata nak lagi mantap kena bnyk buat soalan , baru kita faham :) 

nahhh , i bagi you all , silalah downlod test ni yee :)


tapi , fail nii kena bukak guna winRAR taww , 
lau korang tak ada bendanyaa , silalah downdload yee :)

download



---------------------------
hahha , esya tahuu , ni mesti ada antara awak-awak tuu
tak tahu mcm mana nak download kann ?
haishh , meh-mehh esya ajar ehh :)

first bagi yangg download winRAR uhh

*klikk kat gambar untuk nampak besar :)
1 -

okayy , tunggu dia download 

siap je download 
tekan RUN 
thenn ikut je arahan dia kayy :)




bagi nak download file LATIHAN TEST pulakk


tunggu abes download then





sekian terima kasihh , hehhehe :) 
kalau tak fahamm , boleh hantar kat komen , lau boleh tolong esya tolong yee :)

segala yang terdapat diatas adalah SERATUS PERATUS milik Precious Starberry